MÜÜGITINGIMUSED (PDF)Eesti Hoki E-poe MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe
EESTIHOKI.EE/EPOOD (edaspidi Veebipood) omanik on MTÜ Eesti Jäähokiliit
(registrikood 80048096), asukohaga Asula 4c, Tallinn, 11312, Eesti Vabariik.
Müügilepingu
kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade
ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud
toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast
ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale
tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes
vahetult kauba juures.
Tellimuse
vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted
ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida
sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus,
mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Tellimuse vormistamine samm-sammult:
- Valida tuleb Eesti Hoki E-poe avalehelt toode, mida osta soovitakse.
- Uues aknas avanenud toote juures
tuleb valida, rippmenüü olemasolul, toote
värv ja suurus.
- Seejärel vajutada sinisele nupule
kirjaga: „Lisa ostukorvi”.
- Seejärel ilmub lehekülje ülemisse
äärde ostukorvi riba hetke sisu
summadena eurodes ja toote kogusega
- Tuleb vajutada tekkinud ostukorvi ribale
- Sealt tuleb valida kohale toimetamine erinevate valikute
hulgast kas: Omniva pakiautomaadid, SmartPOST pakiautomaadid või tulla ise
järgi Eesti Hoki kontorisse aadressil: Asula 4c (A le Coq Arena), Tallinn,
11312, Eesti.
- Seal saab tutvuda ka üld- ja tagastamistingimustega ning
nendega oluline on nõustumine, jätkamaks ostuprotsessi.
- Seejärel tuleb sisestada Kohaletoimetamise info all oma
kontaktandmed
- Vajutada nuppu „Tellimuse ülevaade”
- Seejärel maksta tellitava kauba
eest läbi maksekeskuse rakenduse
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa
laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida
seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat
esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise
kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse:
Eesti, Euroopa Liidu liikmesriigid, Ameerika Ühendriigid, Kanada, Jaapan, Hiina
ja Austraalia.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav
hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja
määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale
toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Makseviiside
kirjeldus
Tasumine on võimalik sooritada kahel erineval viisil:
- Tasuda läbi Maksekeskuse rakenduse
Eesti pangalinkide kaudu; või
- tasuda arve alusel, mille
väljastab e-poe keskkond.
Tellitava kauba eest saab tasuda alljärgnevates
Eesti pankades:
- Swedbank
- SEB
- LHV
- Luminor
- Coop
- Pocopay
- Liisi ID
Maksed toimuvad ainult eurodes (€).
Kaupade
tarnetingimused
Eesti Hoki E-poe tarnepartneriteks on Omniva
pakipost ja SmartPOST pakiautomaadid. Kaup toimetatakse kliendini läbi
pakiautomaatide keti, mis on kättesaadav üle Eesti ja millele tuleb ise järgi
minna vastavalt teavitatud pakiautomaati.
Kaupa tarnitakse vastavalt Omniva ja
SmartPOSTi pakiautomaatide asukohatadele.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus
e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
[olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad
tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama
võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on
juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei
tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses,
omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on
kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu
vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba
ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning
saata see e-posti aadressile
info@eestihoki.ee
hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja
arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv
asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse
esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud
perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba
kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel
arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete
tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni
ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe
pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva
kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab
tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust
ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu
märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni
esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba
lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja
üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest
ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse,
et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine
on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda
hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile
info@eestihoki.ee või helistada
telefonil: (+372) 603 1532.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on
tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused,
mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale
kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele
kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturundus
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud
isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid)
ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab
isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada
kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning
pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud
soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist
otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile
saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja
teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Isikuandmete
töötlemine
Veebipoe EESTIHOKI.EE/EPOOD
isikuandmete vastutav töötleja on MTÜ
Eesti Jäähokiliit (registrikood 80048096) asukohaga Asula
4C (A le Coq Arena), tel (+372) 603 1532 ja e-kiri info@eestihoki.ee.
MTÜ
Eesti Jäähokiliit on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks
vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Milliseid
isikuandmeid töödeldakse
- nimi, telefoninumber ja e-posti
aadress;
- kauba kohaletoimetamise aadress;
- pangakonto number;
- kaupade ja teenuste maksumus ja
maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
- klienditoe andmed.
Mis
eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste
haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus,
kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks
ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile
maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi
nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise
seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi
võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse
osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Õiguslik
alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga
sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.
Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise
kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
Vastuvõtjad,
kellele isikuandmed edastatakse
Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele
ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress
edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on
kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele
ka kliendi aadress.
Kui veebipoe raamatupidamine toimub
teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale
raamatupidamistoimingute tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia
teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või
andmemajutuse tagamiseks.
Turvalisus
ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse veebimajutse serverites,
mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga
liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille
andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele,
kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe
töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe
kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi,
organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid
juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata
juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud
töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja
volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on
kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Isikuandmetega
tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi
veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis
saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.
Nõusoleku
tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi
nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades
sellest kliendituge e-posti teel.
Säilitamine
Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse
isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise
jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
Kui veebipoes on ost sooritatud ilma
kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud
vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või
aegumistähtaja lõpuni.
Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed
säilitatakse seitse aastat.
Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta
ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte
hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
Ülekandmine
E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise
taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse
ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.
Otseturustusteated
E-kirja aadressi ja telefoninumbrit
kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava
nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida
e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
Vaidluste
lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste
lahendamine toimub klienditoe vahendusel (KONTAKTANDMED).
Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse
Inspektsioon (info@aki.ee).
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone,
tuleb need saata e-kirja aadressile info@eestihoki.ee või helistada telefonil:
(+372) 603 1532.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda
vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste
komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel
sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.