OSTU- JA TAGASTAMISTINGIMUSED (PDF)Eesti Hoki E-poe OSTU JA TAGASTUSTINGIMUSED
Veebipoe
EESTIHOKI.EE/EPOOD (edaspidi Veebipood) omanik on MTÜ Eesti Jäähokiliit
(registrikood 80048096), asukohaga Asula 4c, Tallinn, 11312, Eesti Vabariik.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus
e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
[olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad
tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama
võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on
juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei
tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses,
omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on
vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on
kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu
vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba
ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning
saata see e-posti aadressile
info@eestihoki.ee
hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja
arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv
asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse
esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud
perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba
kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel
arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete
tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni
ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb
toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe
pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva
kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab
tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust
ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu
märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni
esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba
lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja
üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest
ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse,
et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine
on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda
hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile
info@eestihoki.ee või helistada
telefonil: (+372) 603 1532.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on
tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused,
mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale
kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele
kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Kaupade tarnetingimused
Eesti Hoki E-poe tarnepartneriteks on Omniva
pakipost ja SmartPOST pakiautomaadid. Kaup toimetatakse kliendini läbi
pakiautomaatide keti, mis on kättesaadav üle Eesti ja millele tuleb ise järgi
minna vastavalt teavitatud pakiautomaati.
Kaupa tarnitakse vastavalt Omniva ja
SmartPOSTi pakiautomaatide asukohatadele.